Firstlady bende ilk gebeliğimde öyle düşünüyordum iri bebek olduğu için 37 haftada tüm hazırlıklarım tamamdı ağdaya bile gitmiştim 40+3 doğum yaptım son 3 haftada çatlamayan yerim kalmadı 37 haftada kuaförüm demişti kızım koltuk altı bile çatlayan var demişti yok artık göbeğindekinden rahatsız oluyorum o nasıl oluyor demiştim hepsini yaşadım 🥲 umarım sende bende yok yarılamışızdır 🙏🙏🙏