Prmayse 24+3 oldum hala kızımın ismine karar veremedik 😐 Sizce Kumsal ismi mi Doğa ismi mi güzel çok arada kaldık fikirlerinize ihtiyacım var 🙏🏻🙏🏻👼🏻
Elsu26 Prmayse içine sinmesi önemli olan 🤗 Allah nasip eder de kızım olursa Leyla Sare koymak istiyorum ben 🤗🤗