Niloya02 ben sağlık ocağında yaptırdım. Eczaneden 75gr glukoz al gel dediler. (12,5 tl) Limon aromalı, asidi kaçmış gazoz gibiydi tadı. Üzerinde soğuk içilmesi tavsiye edilir yazıyordu. 1 gün önceden aldım dolaba koydum. Test zamanı Serin serin çok rahat içtim ben, midem bulanmadı hiç. Çilek aromalı falan alanlar olmuş, mide bulantisi yapmis. Eczanelerde farklı aromalilar var. Limonlu ve soğuk icmenizi tavsiye ederim.