Gamze2172 Kızlar 3.4 gündr karnım taş gibi ve hiç yumuşamıyorm bebek hareketleride azaldı normal mi yaşayan varmı
zcelik Gamze2172 günü gününe aynıyız, bende de arada oluyo o toplanma sertleşme ama hareketlerinde artış var azalma yok
bircivcivannesi Gamze2172 bugün kontrolum vardı doktorum senin bahsettigin gibi bı durum olursa bilgim olsun dedi canım bu arada haftamız günümüz aynı
Dilek0809 Gamze2172 doktorum hareketleri bir gün öncesine göre azalırsa mutlaka gel dedi bence bir gidin
Minigimm0611 Gamze2172 benımde aynı genelde hep sertlesiyor ama hareketlerinde sıkıntı yok gayet hareketli ve doktorum buhaftadan sonra yavaslarsa hareketleri gel demişti. 37+1olduk