Berkos Arkadaşlar selamlar.. Adetim bugün 3. Gün geçiyor dün test yaptım ve pozitif (silik şekilde).. fakat regl günümden bugüne hiç geçmeyen karın ağrım var fakat kasık ağrım hiç yok sadece arada sol tarafa saplantı olup geçiyor.. karın ağrısı beni korkutuyor daha önce 2 kaybım var.. Normal değil dimi karın ağrısı ? Korkuyorum
Yunel Berkos canım benimde günlerim geçtiğinde öyle ağrılarım oluyordu dinlenmem gerek eğer varsa yoruluyosundur o yüzden ağrı yapıyo bide bebek tutunduğu için ama kan testide yaptır kesin sonuç al inşallah vardır. 😊
Minikanne06 Berkos hamileliğin daha ilk haftalarında benimde bıçak saplanır gibi şiddetli adet sancısı gibi ağrım olurdu
Meli Berkos benimde bir gün gecikmem oldu sol tarafıma ağrı giriyordu kasığıma saplanıyordu test yaptım silik çizgi çıkmıştı sonra hastaneye gittim sonuç pozitifdi büyük ihtimal sizinde olabilir hastaneye gidin bence ☺️
Mia Ne güzel pozitif çıkmış rabbim hayirsiyla nasip etsin ama korkmayın benimde adet günümden hamileliğimi öğrenene kadar ağrılarım oluyordu hem de çok bende korkuyordum ama meğerse o yerleşme ağrısı filânmıs kendinizi korkutmayın doktora godin o sizi doğru bilgilendirir
Berkos Umarım kızlar inşallah lütfen bir dua edin bu sefer gelsin sağlıklı bir şekilde.. uyuyunca karın ağrım geçiyor ama kalktığım zaman tekrar başlıyor ve beni çok korkutuyor dış gebelikten korkuyorum.. bu akşam bir kan testine gideceğim bakalım🙏
ozlemkrts Benimde ağrım olmuştu adet Olcam sanıyodum bide adetlerim düzensizdi ihtimal vermemiştim hamile değilimdir dedim test yaptım pozitif kan testi yaptırdım 5 haftalık hamileymişim
Berkos sudamlasi amin inşallah Allah razı olsun içinizden geçen bir duanız yer verin lütfen bu sefer gelsin inşallah sağlıklı bir şekilde🙏😣
Berkos Birde daha önceki gebeliklerim de akıntım oluyordu bunda şuan hiç akıntı yok o da kafamı karıştırdı..🤔
Berkos Meli Sağlıkla kucağınıza alın inşllah🙏Bunakşam inşallah.. ama benim kasıgımda pek ağrı yok arada saplantı olup gidiyor kasıgımın üst kısmnda oluyor sanki bu dediğim😕🤔
svmeybgl Berkos kan testi yaptırıp doktora danışınız ilaç olarak progestan başlar ..benim de sancılarım oluyordu bana başlamıştı
svmeybgl Berkos sorun olacağını sanmıyorum 🤔☺️ Tabi doktor daha iyi bilir ama benim arkadaşıma doktoru direk adeti geçince gebe olduğunu öğrenince progestan başlamasını söylemişti . Ben 4+4 den beri hala kullanıyorum 12+4 deyim 😊