esilannesiyim kızlar 10+6 haftalık hamileyim hala kasik bel kalca ağrılarım oluyor gün içinde. ve aşırı bulanti çok afedersiniz ishal durumu var.. tüm bunlar normalmi? düsük yasayan arkadaşlar belirtileriniz nelerdi?
Betull esilannesiyim kanama ve kahverengi akıntı olmadıkça bu tarz ağrılar normal biraz fazla dinlenmeye sırt üstü uzanmaya dikkat et bi kez düşük yaptım bende suan tekrar hamileyim 🤗
Duygucoban esilannesiyim kuzum ben 14+1 suan inan ilk gunden beri inanilmaz agrilarim vr doktor hep rahim buyuyor filan diyor gecen kanmam oldu ama agrimla alakasi yokmus 3 gun surdu gecti. Agriya lekelenme ve kanama eklenirse sorun diye biliyorum o agrilar herkeste oluyor korkma tabii ama cok siddetliydi doktoruna danis tatlim
esilannesiyim Duygucoban canım lekelenmem geri beyaz şeklinde oluyor ve geçen 2 yemek kaşığı kadar bi su geldi ve anlamıyorum 😓 icimde kötü bi his var.. doktora gideceğim
Duygucoban esilannesiyim canim akintilar normal.bole kendini kipratma sakin doktorunu ara istersen akintilar yogun oluyo emin ol bak rengi onemli beyaz diysun normal gayet
Betull esilannesiyim düşük için bi sebep soylemediler inan hic agri sanci hissetmedim kanama ve kahverengi lekelenmeyle başladi ve sonuç düşük oldu suan 16 haftalik hamileyim bi oğlum olacak 🤗 agri sanci hep var akıntı desen yine öyle bunlar normal kendini ve bebeğini yipratma. Bol bol dinlenmeye bak emin ol hafifleyecek ağrıların mutlu hamilelikler hepimize 😊