23+4 haftalık hamileyim 22 mm ölçüldü Rahim yetmezliğinden dolayı erken doğum riskimiz var.
Serklaj haftasını geçmişsin dedi doktor
Cok korkuyorum 😔 zaten sürekli düşük riskimiz vardı. Şimdi bu teşhis kondu
(ilk gebeliğim 3 yıl sonra oldu) progestan hem ağızdan hem fitil olarak alıyorum.
Serklaj yaptırmadan bebeğine sağlıkla kavuşan varmı lütfen morel verin 😢 güçlü olup iyi gibi görünmekten yoruldum.
9 haftadan beri sürekli korku içindeyim.
Bebeğime sağlıkla kavuşmak için neler yapabilirim 😢