Frd07 Merhaba, 7+1 haftalık hamileyim. Midem felan hiç bulanmıyor göğüs ağrım ve akıntım dışında hiç belirtim yok. Bu normal mi bulantı bebeğin sağlıklı olduğunu gösterir diyorlar 😢
nurnacar Frd07 34 haftalık hamileyim hiç kusmadım, midem bulanmadı ve hiç bir yemekten tiksinmedim cok normal bebegim de cok sağlıklı 🙏🏻
Senmerve Frd07 bulantın yok diye şükret bence herkeste aynı belirti olmaz canım kiminin bulanır kiminin bulanmaz çevrene çok kulak verme herkes bi uzman ama daha teni başlar yakında yavaş yavaş benim 9. Haftada başlamıstı bulantım 17 de geçti
Caglaluna Frd07 olumsuz şeyler hep söylenir canım kafana takma doğruluk payı yok bence. Ve şükret ben her yemekten tiksindim yemek yiyemiyorum. Tadını çıkar 🤗
SusamTanecigi Frd07 8+1 haftalık hamileyim kusmadığım gün yok diyebilirim bu defa da yiyemiyorum diye vicdan azabı çekiyorum ne güzel bulantınızın olmaması
MerCih Frd07 bnm onlar bile yok hiç belirtim yok BM’de bilmiyorum zaten kese var bebek yok siz ne zaman gördünüz bebeğinizi
Symazturk Frd07 bunu hangi cahil diyor lütfen aldırış etmeyin 32. Haftadayım ne bulantı ne kusma hiçbir şey olmadı karnım Bile 25 ten sonra çıkmaya başladı . Zaman zaman gebe olduğumu unuttum niye adet olmadım ki diye düşünürken buldum kendimi 😅 dilerim bu kadar rahat bir gebelik geçirirsiniz lütfen bunu diyenlere bakmayın bebeğim de sağlıklı hatta bir hafta önden gidiyor 🥰
Betl Frd07 İlk gebeligimde yorgunluk mide bulantısı yanması hiç ama hiç belirti olmadan agirlikmis egilemedimmis ayakkabımı giyemedimmis hiç olmadan doğurdum gitti. Her gebelik farklı bunda başından beri her belirti varsa yaşıyorum şimdiden oturup kalkamıyorum
Jdjdjdjk Frd07 ilk hamileliğimde bulantım yada diğer belirtiler hiç olmadı 7 haftada düşük yaptım yalnız şu an 15 haftalık hamileyim yine bulanmadı ve hiç bi sıkıntı yok Allaha şükür
Masalinannesi1 Frd07 kızıma hamileyken hiç bulantım olmadı hiç bir belirtim yoktu hamile olduğumu unutuyodum gayrette sağlıklı bi kızım oldu şimdi 5 yaşında 🙏🧿 gayet normal belirti hissetmeseniz şanslısınız 😃
bircivcivannesi Frd07 alakası yok bulantısı asermesiz hamilelik geçiren tanıdıklarım var. o bulantı yaşayanlara moral olsun diye söylenmiş bı soz olabilir 😂
sehrengiz_8 Frd07 yok canım öyle bir şey demek ki vücudunuz hormonlara tepki vermiyor illa herkes de bulantı olacak kafasını toplum bize niye zorla sokuyor anlamıyorum ama belirtinin çok olması illa gebeliğin sağlıklı olduğunu göstermez hiç olmaması da gebeliğin sağlıksız olduğunu göstermez Kaan Kocatepe var YouTubeda videolarına bir bakın isterseniz
Hsrt1 Frd07 Sabah bulantisi yasadim ve sadece 1 hafta sürdü ve hic kusmadim. Sadece bas donmem vardi. Doktoruma kendimi hamile gibi hissetmiyorum neden belirtim yok demistim :) cok sanslisin demisti. Arkadasimla aramizda 1 hafta var o mesela cok kustu hala mide bulantilarida devam ediyor. Korkmani gerektircek birsey yok bunyeden bunyeye gore degisir.
Qwerty1 Ben şuan 9 aylık hamileyim hamileliğe dair hiç bi belirtim olmadı karnım bile yeni belli oluyo gören 7 aylık filan heralde diyo 😂 herkezin lafına bakmayın