Arkadaşlar 36+2 günlük gebeyim fakat bebeğimde gelişim geriliği var iki hafta geriden geliyor malesef dün cinsel ilişkiden sonra hafif lekem oldu sabah kirmizya döndü şuan kahvemsi ilk haftalrda içerde kanamam vardı 14 haftada geçmişti hiç bir sıkıntı yoktu 20 li haftalrimda cinsellikten sonra yine aynı sorunu yaşadım yine problem syoktu bu acaba yine onalr gibi bir lekenmemi yoksa nişan dedikleri mi bilemedim aranızda anlayan başına gelen varmi