Selam kızlar, 13. Haftadayım ama malesef bulantılarım asla geçmedi sürekli istifra ediyorum.. doktorum prilam vermişti uzun süre kullandım ama artık çok afedersiniz çıkardığımda prilamlar bütün bütün çıkmaya başladı. Bundan bahsettim ve ilacımı değişmesini istedim. Bu sefer de Zofer vermiş. Eczacı raporsuz verilmediğini söylemiş, ücretle almış eşim.
Şimdi prospektüsünü okuyorum hamilelere önerilmez diyor. Doktor neye göre verdi kullanan var mı :( hem çok kötü durumdayım kullanmam lazım hemde neden öyle yazıyor şüphesine düştüm :(