Misskokuluminikk 5 gün önce sezeryan oldum sonda taktılar tabii Sonda çıktıgından beri idrarımı yaparkrn aşırı agrı hissediyorum ne iyi gelir nasıl gecer bu durumu yasayanlar var mı
Yasemin0728 Misskokuluminikk bende 9 gün oldu doğum yapalı aynı sorun bende de var. Bi bende oluyo sanmistim
Misskokuluminikk Burcuckmk evet muhtemelen enfeksiyon oldu doktor da bol su iç diyecek içiyorum bakalım ne zaman gececek
begonvil123 Misskokuluminikk benim nerdeyse 1 ay sürmüştü bebegim bi bucuk aylik yeni yeni azalmaya basladi
milena11 Misskokuluminikk enfeksiyon vardır yada takılırken kendinizi çok sıktıysanız dokuyu zedelemişlerdir. 2 türlü de yapılacak tek şey bol su içmek.