Ozgeemrahh Merhabalar 34 haftamdayım bu zamana kadar şekerim çıkmadi ama son kontrole gittiğimde açlık tokluk baktırmıstım doktorum 1 hafta takibe aldı carsamba randevum var bakalım ne dicek