Kızlar benim ilk doğduğumda giydiğim hastane çıkışım duruyo tulum. Ama tabi 22 sene geçmiş üstünden ayak kısmında çamaşır suyu değmiş gibi beyaz leke var tulum turunculu bir de omzunda nerden olduysa nokta gibi pas lekesi var kızıma onu giydirmek istiyorum ilk doğduğunda anısı olur hem ama utanıyorum hemşireler doktor felan yan gözle bakar mı diye napsam acabaa bir de pas lekesi nasıl çıkar 😅😭