Ecemm92 Ben 17 haftalık hamileyken yakalandım coronaya. Doktorum c ve d vitamini takviyesi almamı istedi. Onun dışında sürekli meyve sebze, sarımsak, yoğurt, kemik suları tükettim ve çok şükür atlattım. Coraspin ve kan sulandırıcı iğne öneriliyor hamilelere corona döneminde. Bu durumu kendi doktorunuzla konuşun sizi yönlendirir. Acil şifalar diliyorum.