Bende akademi de Aysun hanıma gittim bi kaç kez. Memnun kalmadım her gittiğimde bebek arkasını dönmüş deyip kaldırdı ultrasondan, mediantep de Hüseyin kılıç var küçük bi tıp merkezi ama önemli olan doktorun tecrübesi, bana öyle ayrıntılı bi ultrason fotoğrafı verdi ki her ayrıntısı var bebeğin yüzünün ve verdiği ilaçlar tavsiyeler beni bilgilendirmesi, şiddetli kasık agrım ve bacak agrılarım vardı 2 tane proluton iğne yazdı onun üzerine düzeldim. Yani önemli olan hastane değil doktor. Tavsiye ederim Hüseyin beyi