Yazderyasi yaşam tarzına gore gerekli ya da gereksiz. Ben söyle diyeyim verdiğim parayı sonuna kadar çıkarttım. Özelllikle araba yolculuklarında aşırı elzem birşey. Yani yolculuk dediysem ben 15 dk anneme giderken bile kullanıyordum. Onum haricinde inanır mısın oğlum 16 aylık hala uzun yolda uyumasi için yatırıyorum arabada. Onum haricinde ilk zamanlar mesela oturmaya bir yere gittin çocuğu uyutmak için bile çok güzel oluyor. Hem rahatca sallıyorsun hemde çocuk yabancılık çekmiyor. Dışarda ilk zamanlar gezinirken hele muhteşem oluyor normal bebek arabaları bence büyük oluyor ilk 3 4 ay için. Travel sistem aldığım için büyüklük olarak pişmanım ama puset olayı için hayranım bir yandan. Mesela çocuk eve gelirken arabada uyudu mu sarsmadan kucaklamadan yukarı çıkarıyorduk alıp pıt diye koyuyordum yatağa. Bence mutlaka al pişman olmazsın. Ki bunu ben pandemi döneminde annelik tecrubemle söylüyorum. Çünkü geçen sene 12 martta doğdu oglum hemen ardından yasaklar geldi ona rağmen çatır çatır kullandım valla doktora markete giderken her yerde kullandim