Merhaba güzel anneler 😊 benim iki gün önce suni sancı ile normal doğum şeklinde doğumum başlatıldı. Bu sebepten lavman yapıldı. Ama bebeğimin kakasını yapması açıklığımın olmaması vs derken sezaryen doğumla kızıma kavuştum 😊 ama hala tuvalete çıkmadım. Doktorlar lavman yapıldığından bu Geç çıkman normal dediler. Ama ben yinede biraz endişeleniyorum eğer hiç çıkamazsam diye. Sizler tuvalete çıkabilmek için ekstra bir şeyler yaptınız mı acaba 😊 bu arada bol bol yürüdüm, sıvı aldım ama fayda etmedi.