elifemirasaf Kızlar bugün sağlık ocağı bazı tahliller istedi sonuç için yarın gidicem kendim baktım bazı şeyler yüksek çıkmış biluribin Yüksek kaşıntım oluyordu karaciğerle alakalı bişi mi acaba bilen var mı
melek6161 elifemirasaf karaciğerde alyuvarların yıkımı sonrası acığa cıkar.. Sarılık demek Yumurta filan cokmu tüketiyosunuz? Gözünüz icine bakın sarımı yada göz altınıza
eaaysenur elifemirasaf bende 3 sene önce çıkmıştı biluribin yüksekliği. Gilbert sendromu teşhisi kondu ama büyük bir hastalık değildi ve zararı yok tedaviside. Sadece çok yorulduğumda halsiz kaldığımda stres yaptığımda gözlerimin içinin ve tenimin hafif sararacağını söylemişti doktor bu kadar. Sizinkisinin altında ne gibi bir sebep var doktor bilir anca inşallah büyük bir şey yoktur 🤲🏻