Merhabalar. Ben 7 haftalık yeni bir anne adayıyım. Fakat daha geçen hafta ultrasonda bebiş zorda olsa gözüktü ve kalp atışı duyuldu. Ancak bebek çok minik 2 mm olduğunu söyledi doktorum. Gec döllenme olmuş olabilir dedi. Ve bu hafta ilk gün kanamam oldu ertesi gün lekelenmelerim oldu. Doktorum progestoron ilacı verdi. 3. Günüm çok çok azaldı peçeteye silince geliyor o da kahverengi rengi. Düşük tehditi olabilirmiş. Benim gibi yaşayan var mı acaba ? 😔