Rmys11 Arkadaşlar doğuma memlekete gidecem bebek bezi ve ıslak mendili almıştım eve 1 ayda ne kadar kullanılır ona göre götürücem
Sena9761 Rmys11 net bir sayı söylenmezki ama yeni doğanlar çok tuvalet yapıyorlar . Birde ıslak mendil yerine pamuk alsan daha iyi olur poposu narin olur çok bikaç aydan sonra ıslak mendil daha mantıklı . Tabi herkesin kendi tercihi canım.
Rmys11 Sena9761 yok sayı olarak değilde işte mesela günde şu kadar değiştiriliyor ortalama dediğimiz sayı varsa ona göre alıcam çok fazla götürmek istemiyorum