Merhaba kızlar 36+0 dayım. İkinci sezaryendim olacak bu. 34 üncü haftadan beri sancım çıkıyor. Sürekli serum takıp yatıştırıp Eve gönderiyor doktorlar. Bugünde iki şişe serum yedim. 38 den önce almak istemiyor ama dayanamıyorum artık. Bu haftada sezaryen olan var mı