Zeynoy açıkçası bana ilk baktığında uzun süre gözlem yaptı ve göremedim dedi. İkinci gittiğimde ise 13+6′ydım. Ama sorun olmaz böyle olması, bazen hamileliğin sonlarında gelişimi çok hızlı olmuyor demişti. İçini ferah tut sen yine de çok tedirgin olduysan başka doktora gidebilirsin. Yada detaylı ultrasonda doktoruna söyleyebilirsin.