seher_edz Arkadaşlar çevremden olumsuz sonuç alıyorum çok kişi önermiyor 22+6dayım bu gün sağlık ocağından aradı ve çağırdılar aşı için napmam gerek bana bilgi verir misiniz 😊❣️🙏 şimdiden teşekkürler
Kayraninannnesi seher_edz çevreniz tetanozu neden önermiyor anlamadım 🤷♀️ zararlı olsa zaten doktorlar istemez bence yaptırmalısın hamilelikte 2 doz yapılıyor diye biliyorum ben 2 dozuda oldum bir sıkıntıda yaşamadım çok şükür 🙏
Deletedmom93428 seher_edz çevrendekiler 6 sene tıp okumuş insanlar sanırım🤦♀️ ben yaptırdım 2 doz hemde hiç bşr zararı yan etkisi olmadı
DiDoCe seher_edz Çevrenizde önermeyen kişilerin mesleği nedir acaba ? Bunu en iyi doktorunuz bilir…..
Leylaakcay @seher_edz Çevrenizin dediği mi önemli yada doktorunuz dediği mi? Doktorunuz önerdiyse yaptırın çevrediklerine kulak asmayın
Gkc123 Ben de bugün 2.dozunu oldum bir problem de olmadı geçen ablamın bile tırnağı kırıldığında hemen tetonoz alışı oldu sadece hamilelikte degil kesik olduğunda bile vuruyorlar bu aşıyı☺️
Ilkayy seher_edz her doktor öneriyor üstüne basa basa ol tetonaz diyolsr ilk tetonuzumu 20 de oldum 23 haftalığım 2. Dozumuda 24 te vurulcam
huma2018 seher_edz bende 21 +3 deyim bu sabah ilk dozumu oldum kimzdada iki doz olmuştum budnada tamalicam eğer bir zararı olsaydı 4 sene önce olurdu çevrene çok takılma doktorun onerisine bak cnm 😊