Herkese merhaba. Bebeğim 32 haftalık doğdu 1 aydır kuvezde. Bugün tamamen solunumdan çıktı kendi kendine nefes alıyor. Fakat sonda ile besleniyor. Doktor her gün bir kere emme yutma refleksi için deniyormus fakat yabanciliyormjs kabul etmiyormus. Kaç güne öğrenir yaşayan varmi