metehaninannesiii Zynpxx eşimle benim var haftaya iğnesi vurulacak hic bir sorun olmadı normal hamileler gibiyim
Tmerve Zynpxx 11 haftalıkken kahverengi lekelenmem oldu iğne vuruldum. Eğer kanama veya lekelenme olmazsa 28.hafta da vuruluyormus. Ama bir sıkıntı yaşamadım sonra zaten doktorlar takip ediyor her muayene de kan uyuşmazlığıniz vardı dimi diyorlar
Zynpxx metehaninannesiii bir defa mı yapılıyor iğne hamilelikte sanki doğumdan sonrada oluyor gibi duymuştum ama bilmiyorum
metehaninannesiii Zynpxx kimisi 28.haftada yapılıyor kimisine doğumdan sonra ama eğer 28.haftadan önce kanamaniz olursa erken vuruyorlar iğneyi benim doktorum 28.haftada vurulmalı istedi