Destinaa korkutmak gibi olmasın ama adet ağrısı diyen kişiye şaşırdım,,, bugüne kadar çektiğim ağrının hiç birine benzemiyor ki oldukça sancılı geçer özel günlerim , benzeri yok sanırım bu sancının.iç organlarımı içimden çıkarıyorlar parçalıyorlar sandım sancının en vurduğu zamanda. Ama ki şu anda yine hamileyim doğum korkum yok, o çektiğin acıyı unutuyorsun,, sadece nasıl çektiğin aklında kalıyor. Acı hissiyatı tamamen yok oluyor doğumdan sonra. Ama dediğim gibi adet sancısı kadar basit bir sancı asla değil.