Kızlar ayın 27 sinde tetanoz aşısı olucam ben aile hekimine corona aşısını da sordum bana önermedi senbilirsin olmak istersen olursun ama acele etme derim dedi şuan hamileler üzerinde ne gibi yan etki olucagına dair bir acıklama yok dedi sizin doktorlarınız neler dedi birde benim saglık sorunlarım oldugu icin daha önceden öyüzden olup olmamakta emin degilim kalp ve tansiyon rahatsızlıgım var yan etkisini bilmedikleri için önermedi sizler oldunuz mu olmayı düşünüyormusunuz