Benim doktoruma ben kese şeklini, kalp atım sayısını vs her şeyi tek tek sordum. Bunların hiçbirinin cinsiyet ile ilgisi yok dedi. 11. Haftadan önce cinsiyet hücreler bile yok neye göre olacak bunlar tutan da tesadüfen tutuyor zaten %50 ihtimal var dedi. Hatta yanlış anlamayın ama sağlıklı kese yuvarlak olur eğer şekilsizde sağlıksızdır ya da o an usg baskısından o şekild eçıkıyordur tüm keseler yuvarlaktır dedi