Guzelyuvam Hanımlar merhabalar, benim haftam dolmuştu artık 40. haftada doktorum 4 temmuz çarşamba günü gel suni ile başlatalım doğumunu dedi. 3cm açılmam vardı. tamam dedim ama daha 41e var keşke tamam demeseydim, kendi sancımla doğursaydım diyorum. eve geldik muayneden saatte bir iki saatte bir düzensiz sancılarım başladı, sabah 5te kasılmalarım başladı ve 8,30da 4dk bire düştü. hemen hastaneye gittik, 6cm açılmamın olduğunu söylediler şükürler olsun ki suni sancıya ihtiyaç kalmamıştı. 2 saat sonra 8cm daha sonra 9cm derken bebeğin kanala inmediği suyumun en son çare patlatıcağını söyledi doktorum, kabul ettim o kadar sancı çekmişken sezeryanı kabul etmek istemedim. suyum patladı ve gerçek doğum acısını hissettim 1 saat sonra kızımı kucağıma aldım elhamdülillah. :) Rabbim herkese böyle güzel duyguy yaşatsın inşallah. ayrıca sabah meryem ana otunu suya koyup içmiştim, çok güzel açılmıştı aklınızda bulunsun. 🤗
Ekekekekkejw Guzelyuvam canım bebeğin kanala inmeden nasıl oldu Doğumun . Benimde kanala inmediği için bekliyoruz da
klcserpil Guzelyuvam Allah saglikla buyutmeni nasip etsin canim,darısı bize inşallah 😊 bu arada meryem ana otuna hangi dualari okuyup koydun canim