Sdtcnts MMmommy doktorum bana liearac dedi ama şu var genetik olduğu için o kadar pahalı almaya gerek görmedim bioil sarı olanını aldım. Gerçi onu da aldım kullanmıyorum yağlı ve yazın zor oluyor 😪
Purpura26 Sdtcnts Geçen gün nst de kadın 38 haftalık hiç çatlağı yok. Ne kulladın diye sordum bebeyağı dedi 😃 yani dediğin çok doğru tamamen genetik
MerveKaya38 MMmommy bio oil hiç bir işe yaramiyor yazık paranı haracama onu en iyisi zeytin yagu sür daha iyi
karamelito MMmommy 12 haftalıkken lierac ile başladım, bitince bio oil aldım ikisi de güzel bio oil daha yağlı bir his bırakıyor bu sayede de çok kaşınmadım hızlı emilmediği için. İkisi de güzel ama çatlama işi bence genetik tamamen.
Edali87 MMmommy öncelikle.doktor hiçbiri ise yaramaz senin kolajen dokunma ve genetik ilgili dedi bana. Ama ben lierac gece sürüyorum bio oil gün içi. Kafama göre de organik hindistan cevizi yagi ve kakao yagi suruyorum
Matmazelmemorial Ilk.gebelikte cok catlamistim fakat bunda lierac ve bio oili birini sabah burini aksam surdum 33. Haftadayim.sifir kasinti hissi catlama yok cok.sukur keske ilk gebeligimdede kullansaydim.onda sadece bebek yagi kullanmistim
Mom0871 Matmazelmemorial tekrar çatlamama sebebi karnınızın zamanında zaten yeterince gerilmiş olması bi önceki gebelikten daha fazla karnınız büyürse yine çatlar krem fln hikaye tamamen genetik olay
Matmazelmemorial Mom0871 haklisiniz fakat ilk gebeligimden sonra cok spor yaptim mesela ilkde 57 ole hamile kalmiatim ikincid3 50 ile kaldim xs giyoyordum ve karnim ilk gebeligime gore oldukca buyudu yinede faydasi cok bence catlasan bile siddetini azaltir diye duaumuyorum
Babymk MMmommy canım tamamen yapı meselesi ikisini de kullandım ama benim çatlağım çok oldu. Herhangi birini kullanıp hiç çatlağım olmadı diyen var. Ama piyasada en etkili olanın lierac olduğu söyleniyor
eaktr MMmommy lierac kullanıyorum ben 33. Haftama girmek üzereyim henüz çatlamadım🙏🏻 Gündüzleri de bepanthol krem sürüyorum nemlendirsin diye