Gizemmm46 Merhaba hanımlar bugün doktora gittik cinsiyet öğrenmek için 14. Haftamıza girdik ve kızımız olacağını öğrendik doktor dediği kişiden kişiye değişir bebeklerin cinsiyet haftası dedi ailelere süpriz gibi yapmak istiyoruz bi fikriniz var mı????
Asyaayaz1 Gizemmm46 pozisyon uygunsa 14 itibariyle değişmez demişti doktorumuz 14+1 de öğrenmiştik kızımızı söyleyelimmi diye sormuştum kesin görüyorum istediğine söyle demişti 35+5 iz kızımla
Gizemmm46 Gizemmm46 Bişey daha sorucam hanımlar belim bu ara çok ağrıyor belimden dizime kadar sizde de oldu mu olduysa kaç haftalığa kadar ağrıdı??
Sakinem212 Gizemmm46 Allah kucağınıza almayı nasip etsin bebişinizi benim ilk bebeğim kızdı şimdi 2 ye hamileyim 9 haftalığız merak ediyorum kızımın kardeşini ne olacak diye
Edali87 Gizemmm46 ozaman tamam 🥰 k Aileler nasılsın ona göre değişir kayinvalidemler tam sürprizi detayı anlama belki diye ben pencereye çıkın diyip o renk balonu ucunda patikle sallicaktim 1.kattqlardi. ailemede yine patik yada o renk bi kıyafet ile yuzyuze surpriz yapcaktim
Ufuk Benim de 18 haftalıkken kendini saklıyodu cinseyetini gostermiyodu şuan 19 haftaliyiz bugün gösterdi kız dedi doktor
Gokyz123 Biz de 12+1 iz bugün doktorumuz erkek dedi. Değişme ihtimali var mıdır acaba erkekte yanılma payı düşük oluyor diye biliyorum. Organ görmedi ama açı oranına göre yorum yaptı 🤗🌸
AlyaEkmen_ Gokyz123 bizde cinsel organını gördük %99 erkek dedi ama ben de emin olamıyorum erken haftalarda yanılma olabilir diyor uygulamadaki anneler 🙊 doktorum kendinden emin bir şekilde %99 erkek dedi ve çok net gördük organını
Gokyz123 AlyaEkmen_ aslında erkek derlerse değişmezmiş öyle biliyorum ben erkekte yanılma payı az olurmuş. Biz organda görmedik. Bir türlü hareket etmedi bizim çocuk uyuyordu sanırım 😂 açıyla falan oranlayıp yorumladı işte 🤗
AlyaEkmen_ Gokyz123 biz gördük erken diye ailelerimize etrafa söylemeyin dedik 🙈kendi aramızda cinsiyet partisi yaptık ama sosyal medya ve akraba çevresi bilmiyor biraz daha zaman geçsin dedim ❤️
Gokyz123 AlyaEkmen_ çok doğru yapmışsınız. 16.haftada netleşiyor genelde zaten. O zman söylersiniz artık. Hadi hayırlısı 🌸