Cicek10 Arkadaşlar bugün temizlik yapıyordum epilasyon aleti ile ama neredeyse bütün kıl köklerim kanadı önceden de olurdu ama çok az olurdu şimdi baya baya kanama oldu ve hala da acıyor böyle olan var mı acaba
metehaninannesiii Cicek10 bu zamanlarda cilt ister istemez hassaslasiyor ondan dolayı oluyordur bende de aynısı oluyor
Deletedmom_5 Cicek10 Benimde önceden hiç bisey olmazdı şimdi ne zaman epilasyon aletiyle alsam bir sürü sivilce çıkıyor
Aysenurctn32 Cicek10 Ben de en son yaptığımda öyle oldu. Kanda artış olduğu için böyle olduğunu düşündüm. Önceden çizilmesini sürece kanamazdı kıl köklerinden kan aktı durdu. Epilasyon sıkıntılı ağdayla göremiyorum kalan oldu mu olmadı mı.. jilet desen 2 gün dayanmaz. Ne yapıcam bilmiyorum
Ebruyu Ya ben asla yetişemiyorum jiletle zar zor alıyorum ne yapacağım bilmiyorum 😥 ağda yaptırsam kuaförde iki senedir jiletle alıyorum acısını tahmin edemiyorum bi akıl verin bura da bana da 😣
Ays0 Ebruyu eşinden yardım alabilirsin. Benim eşim tras ediyor beni ve inan benden çok daha iyi alıyor. Jilet konusunda gerçekten çok iyiler
Ugurhilal Ebruyu Şu dönemde yapılacak en mantıklısı bu geliyor bana da karın büyüdükçe daha da zorlaşıyor doğumdan sonra kendinizi toparlayınca eldivenle almayı deneyin kendiniz bir iki sefer sonra ağdaya geçebilirsiniz daha az canınız acır
Cicek10 Ebruyu ben karnımı göremiyorum ama aldım artık bir şekilde tabi belki bu aydan sonra daha da zor olabilir 8. Aya girdim artık
Ebruyu Ays0 eşime teklif ettim ama yapamayacağını söyledi ayy bende güvenemiyorum pek sakardır biraz keser valla heryerimi 😅
busrabyrm97 Ays0 ay alakasız olucak postla ama birçok defa gördüm postlarınızı göbiş güncellemelerini en çok doğdu mu bebişiniz
Ebruyu Ugurhilal evet kesinlikle 36 haftadayım iki kere gitsem bayağı rahat olacak benim için lohusalıkta da ama nerde o cesaret 🥴
Ays0 Ebruyu ben de ilk öyle sandım bir de aşağıyı görmeyince dedim bu aynı yere sürüp duruyor heralde ama elimi bir attım sanki ağda olmuşum. Ben böyle profesyonel alamiyordum 😂
Cicek10 Aysenurctn32 demek çoğunlukla oluyor umarım kalıcı olmaz sonra geçer ve dediğiniz gibi zorlaşmaya da başladı iyice
ebruzb Cicek10 epilasyon aleti ile miii 😳 acısını okurken hissettim valla 😂 hamilelikte hassaslaşıyormuş o yüzdendir 😇
Cicek10 ebruzb evet ağda hiç yaptırmadım daha jilet de hemen çıkıyor acısına dayanıp alıyorum 😳 ama bu aydan sonra gerçekten iyice zor olacak hem acı arttı hem de göremiyorum
jamila_95 Epilasyona gitmedim 7ci ayina gectim, aslinda doktor olur gidebilirsin bi sikinti yok dese de gidemedim🙄 jiletliyorum 🤦🏻♀️
Cicek10 jamila_95 lazer epilasyon değil tüy alma aleti ile alıyorum keşke önceden gitseymişim ben de uğraşmak çok çok zor
ebruzb Cicek10 ağda daha acısız gerçekten ve geç çıkarıyor 😊 bende yıllarca kol altıma epilasyon kullandım çok pişman oldum hem çabuk çıktı hemde canım çok acırdı kanardı bile 😬 sonra ağdaya geçtim kıl kökleri zayıfladı geç çıkmaya başladı sonra da lazere gittim 😂 ama şimdi lazere gidemiyorum tabi🙄