Merhaba güzel anneler doğum hikayemi yazmak bana da nasip oldu☺️
Hikayem ilk haftalarda düşük yapanlara da Umut olsun isterim çok şükür bir düşükten sonra sağ Salim bebeğimi kucağıma aldım.
Detaylı ultrasonda bebeğimde tek arter tek ven olduğu saptandı yani kordonunda bir damar eksikti duyunca tabi endişelendik ama şükür kalıcı bir şey değildi doktorum sadece belki bir ihtimal gelişim geriliği olur demişti ben de beslenmeme çok dikkat ettim hatta o kadar ki iki hafta öne bile geçti 😂 ama bebekte damar eksikliği olduğu için doktorum sezaryen önerdi bende kabul ettim normal doğum yapmayı çok isterdim ama kısmet buymuş.Spinal anesteziyle doğum yapıcaktım ameliyathaneye indik ama iğne bende tutmadı ()herkeste aynı olacak değil) benim tansiyonumda çok çıktı iğnenin acısı çok hafif benim belim çok kalın olduğu için iğne tutmadı dediler o yüzden uyutuldum uyandığımda bebeğim odaya geçmişti bile ☺️ Çok şükür sağlıklı sıhhatli bir bebeğim oldu ultrasonda 3.400 dü kilosu ama 3.900 doğdu😂 normal doğum belki de zorlardı hayırlısı buymuş diyelim Allah dileyen isteyen herkes bu duyguyu nasip etsin.
Önerilerim naçizane:
depend büyük rahatlık
İlk önce gecelik giydim ben iki gece kalıcam o yüzden sanırım 3 takım yeterli olacak
hoşaf getirmiştim yanımda onu içtim midem rahatladı.
uyuşukluğum geçince hemen kalktım baş dönmem olmadı yürüdükçe açıldım bebeği kendim alıp koyabiliyorum
aklıma gelenler buydu Allah hepinize kolay doğumlar nasip etsin 🙏