deno1 12+4 deyim başından beri halsizlik ve bulantı devam ediyor ama kusmadım hiç. Arada hafif kaşık ağırlarım oluyo. İlk haftalar aşırı şişmiştim ama şimdi indi 😄 cinsiyeti öğrenmedim daha bir kızım var 5 yaşında. Yarın ikili test için gidicem belki söyler doktorum 🙏🙂