gunesveguney Didem4957 post başlığını görür görmez aklıma düştü şuan 😍 bi kereden bir şey olmaz diye düşünüyorum ben
Babymee Didem4957 Nudo diye bir marka var. İçeriği diğerlerine oranla çok temiz. Ben ondan yiyorum. Diğerlerinde fazla katkı maddesi var. Bence bulabilirseniz o markayı yiyin.
Lokay İcinde çin tuzu diye bir madde varmis o yuzden ben de yemiyorum. Msg varsa icinde dikkat edin bence
Babymee Lokay aynen ben yediğim herşeyin içeriğine mutlaka bakıyorum. Çoğu üründe malesef MSG var. Ve gerçekten çok tehlikeli.
Elcnbykckr Didem4957 ay bu gün reklamlarda gördüm canım cok cekti ya ama normaldede sağlıksız diyorlar hamile kalmadan önce yerdim hamileyken daha hiç yemedim ama yiyesim var 😐
Babymee Elcnbykckr Ona birşey diyemem. Benim söylediğim marka da tadı hemen hemen aynı gibi. Siz bilirsiniz tabi. ben yememe içmeme çok dikkat ettiğim için öneride bulunmak istedim 😅
Melih_funda Bende bekarlıktan beri yerim evlendikten sonra eşime de ben alıştırdım haftalık yeriz mutlaka bir zararını görmedik henüz
polyanne Didem4957 her gün yediğiniz birşey değil sonuçta paketli gıdaların hepsi zararlı ama mecbur tüketiyoruz canınız çok isteyince yiyin olmaz bişey
Didem4957 Bende BİM’e acılı soya soslu filan olandan geldi 5 Li paket yarın ilk işim alıp yemek olucak 😍
Sevilss Didem4957 hayatımda yemedim blmiyorum ama paketli ürün sonuçta en iyisi uzak durmak boşver çok için gitmiyorsa