Hic huzurum kalmadı kızlar bi oneri bi söz bi fikir …
1 yada 2 hafta önce idrar yolu enf olmuşum augmentin 1000 mg antibiyotik kullandim sonra geçmiştir dedim denize fln bile girdim ama hemen kuru pamuk camasir giydim simdi bugun bi iki gündür kasigimda agri var çiş yapıyorum ama cok rahat değil sanki asıl garip gelen su tüylerin hemen ustu kasigim sert gibi bebek mi orda başka bisimi hiç bir fikrim yok.. 19 hafta olduk doktora gideyim diyorum önümüzdeki salı randevu aldik hemde detaylı ultrason var şimdi one cekersem de bebek küçükken gitmis oluyorum napcam bilemedim