Scgn123 çok sağolun. Siz en başından beri doğum paketi almışsınız. Ben ilk muayeneye gittiğimde 24+3 olmuş olcam. Bu durumda paket almam mantıklı olur mu ki? Bir de neval hanımın hastaya ilgisi nasıl ? Mesela benim gittiğim doktor çok soğuk ve bilgi vermiyor. Ben karşımda beni tatmin edecek cevaplar veren, ilgili güler yüzlü bir doktor görmek istiyorum. Bir de doğuma kendisi giriyor dimi? Bazı doktorlar doğuma girmiyor vs denk gelirse giriyorlar mesela. Ben öyle birşey olmasını istemem.