Ezgiparlak Kızlar 36.haftadayım bebeğim hala doğum pozisyonunda değil.Normal doğum istiyorum.Öneriniz var mı ?
ilkgozagrimhavinim Ezgiparlak bebeğiniz ne zamandan beri makat geliş? Bugün detaylı ultrasona girdim 20+5iz. Doktor makat geliş dedi
Kaderimm Ezgiparlak Zamanı gelince dönüyor bebisler cnm benimki 38. Baş gelişti 38+2 de makat geliş dendi son zamana kadar belli olmaz dedi doktor şükür şimdi 39+1deyiz bas gelis 🥰