Bişey sormak istiyorum. Bugün sabah hafif bi lekelenmem oldu kahverengimsi ama yoğun değil hafif bişey oldu geçti. Haliyle tedirgin oldum hemen hastaneye gittim. Kan tahlili ultrason falan. İki kez ultrasona girdim ilkinde hiç bişey demedi baktı baktı yanındaki kalem gibi birine tıp dilinde konuştu bana kalk dedi. Kadın doğuma yönlendirdi. Kadın doğuma gittim doktor direkt bana sen düşük yapmışın dedi. Neeee dedim. Neyse yat bakalım dedi. Baktı ultrasonla kese görünüyo gayette sağlıklı dedi bebek göremiyorum dedi. 6 haftalık hamileyim bu arada. 10 gün sonra gel dedi.
Beni korkuttu. Sizce bu durum nedir. Henüz yeni olduğu için gebeliğim kendime bi sabit kadın doğum doktoru seçemedim bu haftalarda düşünürken böyle bi durum yaşadım. Bana yardımcı olur musunuz ???
düşük mü yapıyorum yoksa yerleşme kanaması mı. Ağrım sancım yok ve kan kırmızı bi kanamam da yok geldi geçti kahverengi bi akıntı hatta.