Berivankeve gögüslerine avent göğüs kalkanı kullanıyor musun. Ben kremi akşam bir kez sürüyorum ama kalkanım hep takılı çok şükür yara olmadı. benim de bugün 9. Gün oturup kalkarken sızlıyor biraz ama bol bol yürü ve kayısı hoşafı iç. Bir de bulabilirsen hakiki sarı kantaron yağı ben onu sürüyorum gerilmediği için yumuşatıyor çok acımıyor