merhaba arkadaşlar ben bi kaç gündür afedersiniz kabızım ve fazla ıkınıp kendimi zorlamak istemiyorum malum riskli dönem.. kabızlığa ne iyi gelir yeri geliyor afedersiniz gerçekten yarım saat filan tuvaletten çıkamıyorm aynı zamanda bulantı filanda oluyor iştahda yok bi yandan fazla bişey yemediğim için nedeninide bilmiyorum vs😅 siz ne yapıyorsunuz uada ne yiyorsunuz hemen geçmesi için