Dilara0638 ben ilk kez geçen hafta gittim doktor levent bey vardı tesadüfen aldim randevuyu baya ilgiliydi ama 30 haftanın ustundekilerin doğumunu kabul etmiyor bende 33 hafta olunca bana da doğumunu alamam dedi ama ben merak ettim yine de doğum fiyati fln ne kadarmış acaba diye ama tabi yorumlara fln hiç bakmamıştım sadece bir kez kontrole gittim çok ilgilendi bizimle hatta baya şaşırdım eşime dedim ben bu doktoru nasıl kaçırdım fln diye