Zeynozeyzey Bebeğim bir hafta geriden geliyor dedi gelişim geriliği olabilir dedi perinatolog amniyontez önerdi doktorum da 2 hafta geridende gelebilir gayet normal dedi bir sorun olur mu yardımcı olun lütfen 😌😌
Alpaserdu Zeynozeyzey her doktor 2 hafta ileri veya geri sorun olmuyor diyor, hatta benim oğlumun kafa gelişimi 2 hafta öndeydi hiç bir sorun olmadan doğdu
Minigimm0611 Zeynozeyzey iyide perinotolog niye korkutmuş ki benımde bir hafta geriden geliyordu bebegim ve 27.28. haftada düzeldi. ilerde yakalıyorlar haftasını ama yakalamasa da doktorum 2haftayı aşmadığı sürece geriden de gelse ilerdende gitse sıkıntı yok demişti.
Zeynozeyzey Alpaserdu ya bilmiyorum böyle olması hiç normal değil dedi kendi doktorum da normal bu dedi baya sinirlerim bozuldu o yüzden
Zeynozeyzey Minigimm0611 bilmiyorum acayip sinirlerimi bozdu insanlar kendini kaybetmiş karşısındakini hiç düşünmüyor dan diye konuşuyorlar
Minigimm0611 Zeynozeyzey Hiç sinirlerinizi bozmayın doktorunuza dedigi gibi çok normal suanda. Diğeri en kötüsünü söylemiş o size dediğiniz gibi karsısındakini düşünmeden bos bos konusuyorlar.