Yusufveannesi Kızlar 1 buçuk aylık oglum var maalesef sarılığı geçmedi bi gece hastaneye yatırdık sabah gidip aldımız da bembayazdı ama şimdi tekrar başladık ve çevremde herkes pekmez şerbeti filan iç geçer dediler içiyorumda dünler kayınvalidem 30 ml çok açık bi şekilde biborana koyup şerbet yaptık ogluma ve içtite 😔 ama korkuyorum bişey olur diye sizce devam edeyim mi zararı olur mu bi akıl verin lütfen
deletedmom28 Yusufveannesi şekerli su veriyolarmış cnm çok duymuştuö bunu kaynanan da onun için yaptı demek ki
Edbanne Yusufveannesi gerçekten mama dururken pekmez niye?? Kaynatılan ve konsorejen olabilen bir şey pekmez. Çok ehil kişilerin yapmaları gerek ya da bizzat siz yapacaksınız ki şeker oranını bilin. Mama verin neden şeker veriyorsunuz???NaimeYilmaz arkadaşın da dediği gibi doktora tekrar gidin.
NaimeYilmaz Yusufveannesi şimdi gittiğinizde dedi öyle dimi? Bence onu verene kadar mama versenız daha uygun olmazmı🤷♀️ Şaşırdm acıkcası emen bebekte bu kadar zaman sonra tekrar nüksettıgını ilk defa duyuyorum doktor ne önerdi ? 1.5 ay snra tekrar olması normal mi dedi?
Yusufveannesi NaimeYilmaz iki hafta önçe gittik dedi geçer dedi ama hala geçmedi gözlerinin içine kadar sarı yavrumun 1 buçuk aydan belli var canım gitmedi sadece bi gece yattı hastanede sabahına beyazdı 1 gün sonra tekrar sarardı
NaimeYilmaz Yusufveannesi 2 hafta uzun bi zaman bence bidaha götürüp pekmezi doktora sorsanız daha ıyı olmazmı 1 kasık falan verıldıgını bende duydum şekeri dengelensın die uyumasın emsin die. Ama sarılıgı gecırmek için o kadar çok verıldıgını duymadım daha cok kucuk şekeri düşüp bi anda cıkarsa diye dusundum🤷♀️ belki mama onerır
Yusufveannesi NaimeYilmaz canım pekmezi zaten öyle vermiyorum asla 30 ml suya 1 çay kaşıgı pekmez koymuştum mama da içiyoruz hem gögsümü veriyorım hem mama günde bi defa
Yusufveannesi Edbanne pekmezi zaten kayınvalidem gil yapıyor canım 😬bi kere verdim pişman oldum bida vermem zaten
NaimeYilmaz Yusufveannesi Anladm canm ben hepsı pekmez sandm tedırgın oldum 😊 ama siz bakmayın kımseye uyanıksa ve emıyorsa gerek yok bosuna seker yuklemesıne bıde o kadar ilerledıgını dusunuyorsanız bıdaha gıtmekte fayda var gecmıs olsun 🌸
Merveozcelikcckl Yusufveannesi anneannem annenin alyansını bebeğe iğnelerdi sarılık var diye doğruluk payını bilemicem 🤷♀️
Edbanne Yusufveannesi verme bence, çok iyi yeni doğan mamaları var, sma gibi. Burada marka paylaşanlar vardı. Bak o başlıklara. Doktoruna da sor istersen. Tekrar eden sarılık ben de ilk defa duydum. Doktorunla iletişime geç bence. Çok geçmiş olsun.
Yusufveannesi Edbanne sma kullanıyorum canım doktorumu dün aradım izinliymiş pazartesi günü yanına götürecem
HicranKzn Canım annem kardeşime sarı örtü örterdi bide altın taktılar sarısını alsın diye geçerdi. Ha bide az şekerli su içirdi. Şifası Allahtan ama bi yap zararı yok sonuçta. Pekmez yakar bebeği