Doktora gittim yatış yaparlar sancım da var dı acilden girdim muane etti acılma yok sancı normal 2 gün Sonra gel yatış olucak dedi 42 haftalığın bitmesi lazımmış açılmam hiç yok suni sancı verilecek böyle olup normal doğuran var mı 😞 bebeğin durumu iyi