sumeyyed ben 5 senedir gıdıyorum eskı çalıştığım hastaneden tanıyorum kendısını hastaları çok memnundu daha sonrasında bebek ıcın tedavı görmeye başladım umut hoca olmasaydı asla ilerleyemez psıkolojık olarak dayanamadım… sonunda hamıleyım yıne umut hoca ya gıdıyorum ben çok memnunum gıdınce yoğunluktan dolayı evet bekliyorsunuz ama acil hastalarını zaten bekletmiyorlar geçen gıttıgımde ben de 1 saatten fazla bekledım odaya gırdıgımde çok yorgundu dr um hocam çok yorulmuşsunuz Allah yardımcınız olsun dedım bana bugün planlı 1 tane bıle doğumum yoktu 4 hastam bırden geldı dedı yanı o beklemeler keyfı degıl qslındq amelıyat eden doğum yaptıran dr lardq normal cunkı bılemıyorlar hastanın kanaması mı olacak doğum yarım saat mı 1 saat mı olacak benım için her türlü beklemeye değer o kadar dr a gıttım kı kendımde hastane çalışanı olarak umut hoca dan başkası ıle rahat edemedim telefon numarası da hıc aklıma gelmedı bırsey olunca ya hastaneyi arıyorum ya ınstagram dan yazıyorum bır daha kı gıttıgımde sorayım veriyorlar mı 🥰