Elif_55_ HappyMom ben ilk kısır aşerdim.. genelde ekşi şeyler canım istiyor. Limon yediğimi biliyorum 🥰
Mrs-Turkk Ozgu_momy alın benden de o kadar tek birşey aşermedim. 19 haftadayım kii arkdslarım diyorki azcık kocana naz yap aşerdim al gel dee🤪🤪
Mom54544 Meriiiii Ertesi gün eşime bu ne kadar kotu bı karpuz böyle tadı ne değişik dünkü gibi değil bugün hiç çekici değil demiştim 😂😂
Gonul_07 Annesininkuzusu01 bende canım 2 bucuk aylık hamıleyım ılk yayla çorbası cekmıstı bebegınızın cınsıyetı nedır
Ruzgarperisi HappyMom Hingel (bizim dilde xengel) diye hamur yemeyi var patatesli .soğan domates soslu .sarimsak yoğurtlu .ekşi ekşi.onu aşerdim.
Melakya Ruzgarperisi ay hengel bende anneme yaptırdım gecen hafta sarımsak yogurtlu soganlı 😵💫 Cınsıyetınız bellımıı
Ruzgarperisi Melakya Daha deyil.sizin bellimi peki. Malesef ben başka ulkedeyim.ailemden uzakta kendim yapıp yicem. 😂