Faziletsolak iri ne alaka sanki bebek 24 haftalıkken çıktı o kiloda doktorunuz abartmıs , ben 33+5 günde bakıldım 2.400 dedi zaten bir gün sonrasımı 2 gün sonrasımı 34 hafta oluyor , haftasına göre iyi dedi ama öyle kilolu iri tosbağa bebek demedi normal demek ki çocugu durduk yere tombiş diye adlandırmasın 😀😀😀