Kızımda doğum yaptigimda annmgile gittim 40′ım bitene kadar orda kaldım. Hersey güzel gidiyo sayılır ilk çocuğum hiçbirşey bilmiyorum telefonumda kullanmıyordum o zmnlar neyse eşim gelmiş meyve kuruyemiş falan almış bide 2 kilo muz almış babam gelmiş 2 kilo muz almış kayinbabam da muz almış annemde boyna muz yediriyor bana sonra internette muzun gaz yaptığını gördüm anne dedim muz gaz yapıyormuş yok kizim bakma sen internete vitamin dedi geliyo gidiyo muz yediriyor. 12. Gun oldu kizim resmen ağlamaktan çatlıyor hastaneye gittik doktor bu cocugun bağırsaklarına ne yaptınız gazdan gorunmuyor dedi. Döndüm anneme dedim ki anne ben sana dedim bak gördün mü ne dese begenirsiniz kizim bizim zamanımızda muz mu vardıda kabız yaptığını bilelim dedi🤣🤣