Merhaba guzel anneler ve anne adaylari🤗
Dogum hikayemi biraz geç yazıyorum anneneligin tadını çıkarmak çok güzel 🥳
24.04 minik kizima kavuşmak için sabah hastaneye gittik saat 10 da yatış yapildi ve suni takıldı ara ara nst den sanci kontrolü yapildi ilk etapta zorlanmadım ebe hanım şaşırdı ama regli dönemim çok sancılı geçtiği için normalmiş daha sonra suniyi tüm benligimde hissetmeye basladim🙈 plates topunda açılmamı kolaylaştırıcak egzersizler yapirdilar ılık duşda plates topunda yine belirli hareketler yaptım yaklaşık 1 saate yakın ve artik açılmamış ilerlediğini hissediyorum kasiklarimda agri baskı siddetlenmeye başladı duştan çıkıp yürüyüş yapmaya çalıştım ve artık dayanamıyorum çok yoruldum😓 ebe hanıma artik galiba tamam dayanamıyorum çünkü dedim saat 16.00 tan acilma 🤲 ve dogum başladı ☺ ebe hanım ilk defa bi anne sormadı ne zaman dogum yapacağını dedi her anı hissetmek için sormak istemedim belirli bi zamanı yok bekliycez çünkü napalim☺☺ neyse doktor geldi ısınma zamanımı söyledi artik cok yorulmuştur gücüm kalmadı ikinmaya dayanamıyorum artık dedim son bi defa dedi ebe karnımdan bastırdı yardım etti ahhh canimdan can çıktı kizima kavuştum 🤗 nasil güzeldi kizim nasil masum 💗 okadar yorgun düşmüştüm ki bi an önce kalkmak istiyorum o sedyeden artik nasil titriyorum bi yerden terliyorum ve dikislerim atıldı odaya geçti güzel kizim geldi mis kokulum sanki hersey gecti tüm acılar bitti 💗 Rabbım tüm hamilelere doğumda ve lohusalik döneminde yardımcısı olsun sag salim yavrulariniza kavuşursunuz inşallah 🤲🌸